Reklāmu darbības principi

Mēs nevienam nepārdodam jūsu personas datus.

Reklāmu rādīšana gan Google pakalpojumos, gan partneru vietnēs un mobilajās lietotnēs ir būtiska mūsu uzņēmējdarbības daļa. Pateicoties reklāmām, varam nodrošināt bezmaksas pakalpojumus. Mēs izmantojam datus, lai rādītu šīs reklāmas, taču mēs nepārdodam jūsu personas informāciju, piemēram, vārdu, e-pasta adresi un maksājumu informāciju.

Mēs izmantojat datus, lai rādītu atbilstošākas reklāmas

Mēs mēģinām rādīt noderīgas reklāmas, izmantojot datus, kas apkopoti no jūsu ierīcēm, tostarp meklēšanas vaicājumus un atrašanās vietas, apmeklētās vietnes un izmantotās lietotnes, skatītos videoklipus un reklāmas, kā arī jūsu iesniegto personas informāciju, piemēram, vecuma diapazonu, dzimumu un interesējošas tēmas.

Ja esat pierakstījies un izvēlējies noteiktus reklāmu iestatījumus, šie dati ietekmē reklāmas, ko redzat savās ierīcēs. Ja darba datorā apmeklējat ceļojumu vietni, iespējams, vakarā tālrunī jums tiks rādītas reklāmas par lidojumiem uz Parīzi.

Reklāmdevēji maksā tikai par tām reklāmām, kuras lietotāji redz vai kurām pieskaras

Kad reklāmdevēji izmanto mūsu programmas reklāmu kampaņu rādīšanai, viņi maksā par iegūtajiem rezultātiem, nevis jūsu personas informāciju. Tā var būt katra reize, kad lietotājs skata reklāmu vai pieskaras tai, kā arī veic konkrētu darbību pēc reklāmas skatīšanas, piemēram, lejupielādē lietotni vai aizpilda pieprasījumu veidlapu.

Reklāmdevēji tiek informēti par kampaņu panākumiem

Mēs sniedzam reklāmdevējiem informāciju par viņu reklāmu veiktspēju, taču tas tiek darīts, nenorādot jūsu personas informāciju. Visos reklāmu rādīšanas procesa posmos jūsu personas informācija tiek aizsargāta, un tiek nodrošināta tās konfidencialitāte.

Reklāmu darbība Google pakalpojumos un partneru vietnēs

Mēs izmantojam datus, lai rādītu jums noderīgas reklāmas dažādās tīmekļa vietās — gan Google pakalpojumos, gan partneru vietnēs un mobilajās lietotnēs.

Dažādu krāsu velosipēdi pārlūkprogrammas logā

Meklēšanas tīkla reklāmu darbības principi

Kad izmantojat Google meklēšanu, reklāmas var rādīt blakus vai virs atbilstošajiem meklēšanas rezultātiem. Lielākoties šo reklāmu rādīšanu aktivizē jūsu meklēšanas vaicājums un atrašanās vieta. Piemēram, ja meklējat vaicājumu “velosipēdi”, jums var rādīt netālu esošu velosipēdu veikalu reklāmas.

Citos gadījumos mēs izmantojam papildu datus, piemēram, jūsu iepriekšējos meklēšanas vaicājumus vai apmeklētās vietnes, lai piegādātu noderīgākas reklāmas. Ja iepriekš meklējāt vaicājumu “velosipēdi” un tagad meklējat vaicājumu “atvaļinājums”, jums var rādīt meklēšanas tīkla reklāmas par vietām, ko atvaļinājuma laikā varat apmeklēt ar velosipēdu.

Google reklāmas pakalpojumā Gmail ir iezīmētas dzeltenā krāsā

YouTube reklāmu darbības principi

Skatoties videoklipus pakalpojumā YouTube, vispirms var tikt atskaņota reklāma vai reklāma var būt redzama videoklipa lapā. Šīs reklāmas tiek rādītas, balstoties uz jūsu skatītajiem videoklipiem un citiem datiem, piemēram, pašreizējiem un nesen meklētiem vaicājumiem pakalpojumā YouTube.

Piemēram, ja meklējāt vaicājumu “modes padomi” vai skatījāties ar skaistumkopšanu saistītus videoklipus, jums var rādīt reklāmu par jauniem skaistumkopšanas videoklipiem. Šīs reklāmas palīdz atbalstīt to videoklipu veidotājus, kurus skatāties.

Daudzas YouTube reklāmas varat izlaist, ja nevēlaties tās skatīties.

YouTube videoklipā ar priecīgu sievieti ir uznirstoša modernu saulesbriļļu reklāma

Gmail reklāmu darbības principi

Pakalpojumā Gmail parādītās reklāmas ir balstītas uz dažādiem datiem, piemēram, uz atslēgvārdiem no iesūtnē saņemtajiem ziņojumiem. Šis process ir pilnībā automatizēts. Neviens nelasa jūsu e-pasta ziņojumus, lai rādītu jums reklāmas.

Piemēram, ja nesen iesūtnē saņēmāt daudz ziņojumu par fotografēšanu un fotokamerām, iespējams, redzēsiet reklāmu par piedāvājumu no vietējā fotokameru veikala.

Pārlūkprogrammā ar profila fotoattēlu ir stilīgas zaļas somas reklāma

Reklāmu darbības principi Google partneru vietnēs

Daudzas vietnes un mobilās lietotnes sadarbojas ar mums, lai rādītu reklāmas. Šie reklāmdevēji izlemj rādīt reklāmas konkrētiem mērķauditorijas “veidiem” (piemēram, “25–34 gadus veci vīrieši, kuri interesējas par ceļošanu”), pamatojoties uz personas informāciju, ko lietotāji mums ir snieguši, un datiem, ko apkopojam par jūsu darbībām tiešsaistē.

Mēs arī varam rādīt reklāmas, balstoties uz jūsu iepriekš apmeklētajām vietnēm. Piemēram, varat redzēt to sarkano kurpju reklāmu, kuras pievienojāt iepirkumu grozam, bet galu galā neiegādājāties. Taču tas tiek paveikts, neizpaužot personas informāciju, piemēram, vārdu, e-pasta adresi vai norēķinu informāciju.

Parādīto Google reklāmu pārvaldība

Mēs nodrošinām rīkus, kas ļauj kontrolēt parādīto reklāmu veidus neatkarīgi no tā, vai esat pierakstījies vai izrakstījies.

Planšetdatorā ir atvērti reklāmu iestatījumi un tiek rādīta saulesbriļļu reklāma

Reklāmu kontrolēšana atbilstoši savām preferencēm

Reklāmu iestatījumos varat kontrolēt reklāmas, balstoties uz to, kādas tēmas jūs interesē. Piemēram, ja izmantosiet reklāmu personalizēšanas iestatījumus, lai Google sistēmai norādītu, ka jums patīk popmūzika, pēc pierakstīšanās pakalpojumā YouTube jums var rādīt reklāmas ar mūzikas ierakstiem, kas drīzumā tiks izdoti, vai plānotajiem koncertiem jūsu tuvumā.

Ja izslēgsiet reklāmu personalizēšanu, kad būsiet pierakstījies, mēs vairs nerādīsim ar jūsu interesēm saistītas reklāmas Google pakalpojumos, kā arī mūsu partneru vietnēs un lietotnēs. Ja būsiet izrakstījies, izslēdzot reklāmu personalizēšanu, tiks ietekmēti tikai Google pakalpojumi, kuros tiek rādītas reklāmas.

Google reklāma ar zaļu mašīnu un izslēgšanas pogu augšdaļā

Nevēlamu reklāmu noņemšana

Daudzām partneru vietnēs un lietotnēs rādītām reklāmām ir pieejama iespēja “Nerādīt šo reklāmu”. Reklāmas stūrī atlasot simbolu “X”, varat noņemt reklāmas, kuras vairs nav atbilstošas.

Piemēram, automašīnu reklāmas bija noderīgas, kamēr meklējāt jaunu automašīnu, bet tagad, kad to jau esat iegādājies, droši vien vairs nevēlaties redzēt šādas reklāmas.

Ja esat pierakstījies un izvēlējies noteiktus reklāmu iestatījumus, šie iestatījumi tiks piemēroti mūsu partneru vietnēs un lietotnēs ierīcēs, kurās esat pierakstījies.

Varat arī bloķēt reklāmas bez pierakstīšanās, izmantojot funkciju “Bloķēt šo reklāmdevēju” Google pakalpojumos, kuros tiek rādītas reklāmas.

Saulesbriļļu reklāma ar informācijas pogu augšējā labajā stūrī

Dati, ko izmantojam reklāmu rādīšanai

Mēs vēlamies palīdzēt jums labāk izprast datus, kas tiek izmantoti reklāmu rādīšanai. Funkcija “Kāpēc redzama šī reklāma?” ļauj noklikšķināt uz uzvednes, lai uzzinātu, kādēļ jums tika rādīta konkrēta reklāma. Piemēram, kleitas reklāma tiek rādīta, jo apmeklējat ar modi saistītas vietnes. Vai arī, ja tiek rādīta restorāna reklāma, tas ir saistīts ar jūsu atrašanās vietu. Šāda veida dati palīdz rādīt reklāmas par lietām, kas jums var noderēt. Atcerieties: mēs neizpaužam šos datus reklāmdevējiem.